Po wyborze marki na ekranie testera pojawia się komunikat informujący o zakończeniu subskrypcji. Czy mogę zdiagnozować pojazd?
- Tak. Komunikat informuje nas o zakończeniu rocznego dostępu do serwera aktualizacji. Komunikat wygasa samoczynnie po kilku chwilach. Można go też zamknąć za pomocą przycisku „HOME” i potwierdzeniu aktywnej diagnozy pojazdu przyciskiem Y.
Nie minął rok od rejestracji urządzenia/aktywacji licencji a po wyborze marki na ekranie testera pojawia się komunikat informujący o zakończeniu subskrypcji.
- Proszę zaktualizować urządzenie do bieżącej wersji oprogramowania za pomocą ShopStream Connect™.
Czy po wygaśnięciu subskrypcji funkcjonalność testera będzie ograniczona?
- Dla urządzeń PDL3000, PDL3200, PDL4000 i PDL5500 nic się nie zmienia. W przypadku urządzeń PDL4100, PDL5600 i PDL8000 wygasa dostęp do dodatkowych funkcji sieciowych (Suretrack, Techniczne Biuletyny Serwisowe).
Mój tester PDL po kilku latach użytkowania napisał że wymagana jest rejestracja. Ponowna rejestracja poprzez program ShopStreamConnect™ nie działa. Data systemowa to 1970r.
- Uległa degradacji bateria podtrzymująca pamięć daty i godziny na płycie głównej urządzenia. Wymagana wymiana baterii i przeprogramowanie przez serwis.
Skąd pobrać oprogramowanie ShopStreamConnect. W walizce nie ma żadnego nośnika z programem.
- Oprogramowanie narzędziowe można pobrać ze strony producenta testera lub skorzystać z linku na naszej stronie (kliknij aby pobrać SSC)
Jak mogę sprawdzić stan subskrypcji na aktualizacje?
- Należy uruchomić tester w trybie komunikacji z PC i podłączyć dołączonym kablem USB do komputera z zainstalowanym oprogramowaniem ShopStreamConnect. Po wykryciu testera w programie SSC będzie dostępna zakładka „INFORMACJE O SYSTEMIE”. Zobacz film instruktażowy.
Nie działają techniczne biuletyny serwisowe (PDL5600, PDL8000) oraz Suretrack (PDL4100, PDL5600, PDL8000)
- Funkcje sieciowe wymagają aktywnej licencji na aktualizacje oprogramowania oraz aktywnego połączenia internetowego. Połączanie z siecią wifi można nawiązać i sprawdzić w menu narzędziowym testera (NARZĘDZIA/USTAWIENIA/KONFIGURUJ WIFI. W prawym górny rogu ekranu znajdują się ikony aktywacji/dezaktywacji modułu WIFI oraz testu połączenia z usługami sieciowymi SUN
Czy przedłużenie dostępu do aktualizacji jest jednoznaczne z przedłużeniem usługi wsparcia technicznego?
- Niestety nie. Usługa wsparcia jest wykupywana przez producenta testera u dostawny wsparcia na okres 1 roku. Dalsze wsparcie można przedłużyć poprzez zamówienie usługi bezpośrednio na wsparciu technicznym.
Jaka jest procedura zgłaszania awarii testera w okresie gwarancji.
- Awarię sprzętu w okresie gwarancji można zgłosić na linii wsparcia lub bezpośrednio w serwisie. Użytkownik wypełnia krótki formularz zgłoszenia gwarancyjnego który odsyła na wymieniony w dokumencie adres e-mail serwisu SUN w Polsce (S&K SERVICE). Dalsze czynności są realizowane w ramach uzgodnień z serwisem.
Kupiłem używany tester serii PDL. Czy muszę to gdzieś zgłosić? Tester zarejestrowany jest na pierwszego użytkownika.
- Aby zmienić dane rejestracyjne/licencji należy wypełnić formularz i załączyć dowód zakupu. Formularz jest wysyłany przez wsparcie techniczne.
Czy operator wsparcia udziela szkoleń indywidualnych?
- Szkolenia indywidualne są możliwe w siedzibie wsparcia technicznego lub na miejscu u użytkownika testera po uzgodnieniu. W przypadku szkoleń u użytkownika do standardowej ceny usługi przeszkolenia doliczane są koszty transportu.
Gdzie mogę zamówić przedłużenie subskrypcji na aktualizacje?
- Przedłużenie licencji można zamówić u swojego dystrybutora urządzenia po podaniu numeru seryjnego.
Jak drukować dane diagnostyczne?
- wydruk możliwy za pomocą oprogramowania narzędziowego ShopStreamConnect po podłączeniu poprzez USB . Dla urządzeń z usługami sieciowymi możliwy wydruk również za pomocą usługi ALTUSDRIVE.
Czy można zmienić język oprogramowania PDL?
- Nie ma możliwości zmiany języka w oprogramowaniu PDL.